kafamdaki makina

Size çağın hastalığı olan "umursamazlık" konusunda birşeyler yazacağım buraya. yazacağım ne ya bu ne samimiyetsizlik. yazıcam.
Şimdi iki tip insan var. biri gerçekten umursamadığı için umursamıyor, diğeri "olum daha nasıl cool olabilirim, senin söylediklerin bir kulağımdan girdi diğerinden çıkmadı ama ben çıkmış gibi takılıyorum" kafası yaşayanlar.
Birinci tip genelde "pislik, annesi kaşar" diye nitelendirdiğimiz bir tip olsa da en samimi olanı.
İkinci tip var ki o çok tehlikeli. sallamaz tavırlarındayken birden çıkarı için yapmadığı yavşaklık kalmaz, perdelerini kaldırdığında içinde miniminnacık bir kedi vardır onu gösterir size.
Ben bu ikinci tipin soyu tükensin istiyorum. birinci de olmasın ama en azından daha haysiyetli daha samimi. ayrıca haysiyet çok etkileyici bir kelimeymiş şimdi farkettim.

İçten olmak kadar önemli birşey yok bu hayatta. Hiçbirimiz oscar'a aday oyuncular değiliz, cool olayım derken belli ediyoruz eksik noktalarımızı. en ufak bir hareketten, bakıştan.
Sevginiz varsa içinizde, dibine kadar çekinmeden gösterin.
Umursuyorsanız, ilgileniyorsanız, ilgilenin.
Eğer içinizde nefretiniz varsa da gösterin. çirkefleşmeden.

Esas cool tavrın bu olduğunu unutmayın. Olgunluğun yaşla hiç alakası yok, insan olgun olmak istesin yeter. bunu da unutmayın.

Hepimize gelsin. boney m. - daddy cool http://fizy.com/s/1dlbh8

1 yorum:

berraque dedi ki...

ya dedi kuul (L)

 

© Copyright selam söyle amcana muallim . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates