Kahve ?


Herhangi bir maddeye bağımlılığım yok, kahve dışında. Şimdi size kahveye olan aşkımı anlatıcam.

Genelde insanlar kahveyi uyarıcı olduğu için içiyor. Çalışırken, ders çalışırken yada sabahları ayılmak için vs. Benim kahve içme sebebim tamamen keyif pezevengi olmamdan kaynaklanıyor. Bir fincan kahvenin bana verdiği keyfi ne alkol ne de sigara veremez, vermedi de zamanında. Bir şekilde güne kahveyle başlayamadıysam ellerimde titreme, kontrol edilemeyen mimikler, sinir bozukluğu oluyor, halisülasyon görüyorum. Yok lan öyle bişey saçmalamayın. Kahve içmediysem bir değişiklik olmuyor da o sabah keyfini yapmadığım için sıkıcı bir gün geçirmiş oluyorum.

Yemeklerden sonra bir fincan kahve içtiğinizde hem rahat sıçarsınız, hem başınız ağrıyorsa falan o biraz hafifler, hem "ohh iyi yedik ha ben biraz şuraya uzanayım" tribine girmezsiniz, hem de sinir stres ne varsa alır bu, kafanız netleşir. Ha bir de yanınızda eş dost varsa fincanı kapatıp "bana bi fal baksana hacı" dersiniz. Sonuçta bu ünlü sözü unutmayalım; " fala inanma falsız da kalma." Goethe

Şimdi kalkın, nescafe yada türk kahvesi farketmez, kendinize güzel bir kahve yapın. Hatta içmeden önce bir koklayın daha çok zevk alırsınız.

2 yorum:

berraque dedi ki...

göteden alıntı yapman en çokhoşuma giden noktasıydı A+++++ alshdfa bu ne demekse

sedef dedi ki...

ya ismini yeni duydum afrikalı bir ressammış daha çok sözü var böyle ara ara yazıcam.
afrikada sıkılıyo heraldeeee :)))99ninetynine

 

© Copyright selam söyle amcana muallim . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates