Başlık


Yaratıcılık, zeka ve özgürlük ile ilişkili bir beyin oyunu. Hayır, bu cümleyi kurmak için çok düşünmedim.
Mesela gördüğünüz birşeyi 28277 yönden görüp yorumlayabiliyorsanız yazar ya da ressam, söylediklerinizle bunu çekici hale getirebiliyorsanız reklamcı, komik yönden ele alabiliyorsanız mizahçı, bu 28277 yönü gördüğünüzü kendinize saklıyorsanız bir hiç olabilirsiniz. Baktığınız şey her neyse bir de görmeyi deneyin. Evde yalnızken bile televizyonda izlediğiniz şeyin komik yönlerine bakın, kendinizi eğlendirin.
Hazır konu kendini eğlendirmeye gelmişken, ben evde uzun süre sıkılmadan kalabiliyorum. Bunu bir marifetmiş gibi söylüyorum çünkü biliyorum ki bir çoğunuz için bu durum "ben suyun altında uzun süre nefesimi tutabiliyorum" cinsinden. Kendinizi eğlendirebildiğinizde, tv'de bunun için yeterli malzeme var, evde yalnız geçirdiğiniz zamandan keyif almaya başlarsınız. Evde sesli olarak gülmekten çekinmeyin, izlediğiniz gördüğünüz şeylere sesli olarak yorum yapın çünkü hepimizin ilk arkadaşı kendimiz.
Burdan asosyalleşin mesajı mı verdim ? Yok, öyle değil. Hani hepimiz bir gün yalnız kalıcaz ya nasıl olsa, onun için antrenmanlı olun diye söylüyorum. Çocuk gibi yalnız kalınca duvar kenarında ağlamayın diye. Yoksa ünlü düşünür Okan Bayülgen ne güzel söylemiş ; "aslında hayat sokaklarda."
En iyisi biz yalnız kalana kadar sosyal hayatı boşlamayalım. Sadece internette sosyal ortam kuruyoruz lan resmen. Facebook'umda olup yolda bana selam vermeyen insanlar var. Ne ayaksınız be ?
Evet, bu en sevdiğim soru cümlesiyle yazımı sonlandırıyorken hepinize arkadaşlarınızla yüz yüze konuşabileceğiniz, facebookta değil baya elinizle birbirinizi dürtebileceğiniz, birbirinize "dişimde bişey kalmış mı lan bi baksana" diyebileceğiniz mutluluk dolu kelebek günler diliyorum.
Beni fazla ciddiye almayın.

4 yorum:

berraque dedi ki...

en büyük fanın ve sokakta selam vermeyenin olmak istiyorum

sedef dedi ki...

oysa ben dürtüşelim istiyorum.

Biz dedi ki...

komiksin sen yaaa :)

blog hayırlı uğurlu olsun.
öpt kib sçs bye :)))

bay tükancı dedi ki...

yaratıcılıkla başlayıp dürtüşmeyle bitirdiğine göre, dürtüşmek çok yaratıcı.

 

© Copyright selam söyle amcana muallim . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates